Mijn passie is op gang brengen van beweging binnen organisaties. Niet door te duwen of te trekken aan mensen. Maar door (leer)inzichten te geven waarom een gezamenlijke, innovatieve, oplossingsrichting zoveel leuker is. Menig uitdaging vind ik op ‘de randen van organisaties’ waar de interactie met de klanten plaatsvindt.  Want producten en diensten kennen een steeds kortere levensduur. En wat ga je daaraan dan doen? Nog meer bezuinigen en inkrimpen als organisatie? Lees vooral verder als je vandaag andere inzichten wilt op doen als ondernemer. Simpel gezegd kan niemand meer in deze tijd geïsoleerd zijn ‘ding’ bijven doen. Organisaties zullen in ketens gaan samenwerken en innovatieve, en vooral duurzame, verdienmodellen ontwikkelen. Zo tegemoet komend aan de veeleisende klanten van tegenwoordig. Prachtig, toch?

Met mijn internationale kennis en kunde help ik organisaties deze veranderingen succesvol door te maken. Niet vanuit allerlei theoretische modellen en omvangrijke plannen schrijven. Nee, gewoon een project oppakken en gaan doen met elkaar. Waarschijnlijk zullen jullie al dagelijks met mijn resultaten te maken hebben echter zonder dat je het weet. Voorbeelden? Bestel maar een boek in het buitenland (DHL/TPG), neem een bus- of treinreis (0900-9292), bekijk een live-uitzending (KPN/Telstra), boek een vakantiereis (TUI/Arke) of doe boodschappen als ondernemer (Makro/Metro). Overal zit een deel van mijn passie in hun bedrijfsprocessen verwerkt.

Ik heb een universitaire opleiding gevolgd. En ben afgestudeerd in Strategy & Organisation (MSc), met als studierichting Implementation & Change Management maar ook ICT. In de afgelopen jaren heb ik de methodiek ByRietveld(c) verfijnd waarmee ik vernieuwingskracht binnen organisaties ondersteun.

 

Applied Innovations is een samenvoeging van ontdekken van innovatieve oplossingen maar ook daadwerkelijk realiseren. Ondernemingen zitten niet te wachten op papieren ideeën maar willen resultaten zien. En laat Applied Innovations, met haar zakenpartners, dat nu precies doen.

“Your smile is your logo, your personality is your business card, how you leave others feeling after an experience with you becomes your trademark.”

Jay Danzie